INFOLINKA: 605 710 660 (14-18 hod.)

Fulltextové vyhledávání:

 


Provozní doba infolinky:

Pondělí - Pátek
14-18 hod.


Provozovatel:
ESO COMPEX s.r.o.
IČ: 05790701,
sídlo: Na Folimance 2155/15,
120 00 Praha 2, vedena u
Městského soudu v Praze,
spis. značka C 270342.



Další informace:


N E J Č A S T Ě J Š Í     D O T A Z Y     (FAQ - frequently asked questions)


Dotaz: Mám internet chvíli a ráda bych si objednala mobil, nevím však jak mám zboží objednat?

Přestože je náš web pro pohodlné objednání zboží dobře koncipován, je samozřejmé, že noví internetoví uživatelé nevědí jak postupovat. Zde je jednoduchý postup: Vyberte si zboží z naší nabídky. Jestliže víte co chcete koupit, můžete zadat typ zboží vlevo v okénku vyhledávače (např. Xperia E). Nebo můžete vybírat přímo z nabídky podle značek či kategorií. Pokud máte vybráno, stačí kliknout na požadované zboží a poté kliknout >DO KOŠÍKU< a otevře se Vám formulář pro objednávku, kterou správně vyplňte včetně adresy, telefonního kontaktu a e-mailu na Vás a typu dopravy. Před odesláním řádně zkontrolujte. Objednávku k nám odešlete kliknutím na >ODESLAT OBJEDNÁVKU<. Poté Vám na mejl příjde potvrzení objednávky o přijetí. Při jejím vyřízení Vás budeme kontaktovat.

Dotaz: Pokud mi zboží příjde poštou, musím být doma, abych doručovatele nezmeškal?
Ne, nemusíte být doma. Zásilku, kterou zašleme obchodním balíkem České pošty se snaží doručovatel doručit 2 pracovní dny po odeslání od nás ze skladu, zpravidla v době 8-15 hodin, pouze v pracovní dny. Pokud vás nezastihne doma nebo na adrese, je zboží uloženo k vyzvednutí na poště následujících 6 pracovních dnů. Doručovatel by měl nechat ve schránce "oznámení o uložení zásilky", ne vždy se tak stane, např. se nedostane do domu. Proto prosím spoléhejte na informace od nás (telefonicky, mejlem) o tom, že zásilka byla odeslána! Na poště je zásilka k vyzvednutí rovněž v první den doručení, ale až v podvečerních hodinách. Informace o časech doručení vám podá vaše pošta.

Dotaz: Zadal jsem v objednávce "osobní odběr". Je možné zboží dovést ve stanovenou dobu 9-15 hod do práce ještě týž den?
Ano, samozřejmě pokud bude zboží připraveno. Po přijetí objednávky prodejce zboží vyskladní a ihned jakmile to bude možné Vás bude telefonicky kontaktovat a informovat, kdy přesně Vám zboží osobně doveze do práce nebo kdekoli jinde. Osobní odběr je zdarma, ale dovoz prodejcem na domluvené místo je placený, cena dohodou s prodejcem. V případě zaslání zboží poštou či kurýrem zákazník hradí poštovné a zboží mu bude doručeno následující pracovní den.

Dotaz: Chtěl bych se zeptat, jak se řeší případná reklamace? Musím jet s telefonem k prodejci? Mám to do Prahy 150 km.
Ne, nemusíte nikde jezdit. Telefon k reklamaci lze zaslat pochopitelně poštou. Přitom je ale nutné dodržet následující postup: Nejdříve nás kontaktujte mejlem nebo telefonicky, kde nám popíšete závadu a pokud není problém v nastavení telefonu apod. telefon poté dobře zabalíte a odešlete spolu s baterií, záručním listem na reklamační oddělení spolu s vyplněným reklamačním protokolem. Přesný postup a podmínky jsou na odkazu www.esomobil.cz/cs/reklamace. Nezapomeňte balíček na poště pojistit uvedením příslušné částky na podacím lístku! Při osobním předání telefonu k reklamaci Vám prodejce vystaví protokol o převzetí mobilního telefonu k opravě. Po vyřízení reklamace Vás bude prodejce informovat SMS nebo e-mailem.

Dotaz: Musím vyplňovat objednávku i v případě že zboží odeberu osobně?
Není to podmínka, ale je to pro obě strany lepší. Budeme mít Vaši objednávku "černé na bílém". Náš prodejce si zboží pro Vás vklidu vyskladní a připraví a bude Vás kontaktovat. Pokud nemáte přístup k internetu stále, můžete pochopitelně objednávku poslat SMS na číslo infolinky 605 710 660. Pokud si nevíte rady, můžete také objednávku poslat e-mailem, kde uvedete přesný typ objednávaného zboží, přesnou adresu včetně kontaktu na Vás (e-mail, tel. číslo). Prodejce Vás bude poté kontaktovat.

Dotaz: Odeslal jsem objednávku a čekám na informaci kdy mě bude zboží doručeno, velmi na zboží spěchám. Co pro to můžu udělat?
Vyjímečně se může stát, že naši prodejci jsou zaneprázdnění a zboží nestihnou vyexpedovat ve slibované lhůtě po objednání. Pokud objednávku nestornujete, je pro nás stále platná a co nejdříve bude vyřízena. V případě jakýchkoli nejasností či komplikací Vás bude prodejce co nejdříve telefonicky kontaktovat. Ve všech případech reagujeme na veškeré došlé objednávky. Jakékoli dotazy nebo připomínky můžete napsat do okénka poznámky v objednávce, toto respektujeme. V případě že na zboží velmi spěcháte lze jej telefonicky urgovat, uděláme pro Vás vše, co je v našich silách.